21 Ocak 2012 Cumartesi

Gta:Liberty City Stories



http://static.gamesradar.com/images/mb//GamesRadar/us/Games/G/Grand%20Theft%20Auto%20Liberty%20City%20Stories/Bulk%20Viewers/GTA_REVIEW_GENERAL006--screenshot_large.jpg

Acaba bunların kaçını gerçek hayatta yapabilirsiniz?Evet, Gta'dan bahsediyorum.Bize bu sistemde "yasaklanmış"ı yaşamamıza izin veren o  muazzam dünyayı.Peki bu dünyanın PSP'de olması? Daha etkileyici değil mi? Bende böyle düşünmüştüm GTA:Liberty City Stories'i ilk elime aldığımda.Ama oyun o kadar eğlenceliydi ki bir süre sonra felsefe yapamaz olmuştum.Kendimi bir tankın içinde zencilere ateş ederken buldum.Hele bunu arkadaş grubunuzla yaptığınızda aldığınız zevk katlanıyor.Oyuna gelecek olursak GTA:LCS gerçekten çok güzel bir oyun.Görsellikleri,sesleri,oynanışı,özgürlük konsepti,gerçekten harika.Oyunda çoğumuzun bildiği gibi bir görev sistemi yer alıyor.Git görevi al,bir yerden adaba bul,git işi bitir,ve dön.Ama benim gibi görevlerden ve çizgisellikten hoşlanmıyorsanız GTA:LCS o konudada kalplerimizi kazanmayı başarmış.Bir önceki Assasin's Creed incelememizin aksine, bu şehirin yaşadığını söyleyebilirim.Oyunun sesleri o kadar çeşitli ki radyoda duyduğunuz bir şarkıyı 5 saat içinde nerdeyse bir daha duymuyorsunuz.Bu kadar süre elimden düşürmediğim halde.Bir kere bile aynı sesi iki defa duyduğumu söyleyemem.Yukarıda'da belirttiğim gibi bu oyun oynanır arkadaşlar,hatta bu oyun bitirilir,hatta bu oyun silinmeye kıyılamaz PSP'nin baş köşesinde hep tutulur.Yazımızı bitirirken oyuna 9.7/10 veriyor.Daha iyisi gelene kadar en iyisi bu diyoruz.

İyi Geceler Panpalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder