27 Ocak 2012 Cuma

God of War:Ghost of Sparta


http://farm4.static.flickr.com/3314/4576131853_c9047efa13.jpg

Hiç mitoloji okudunuz mu bilmiyorum ama,bana mitoloji hep çok ağır gelmiştir.Kelimelerin akılda kalıcı olmaması,hikayelerin sürekli "nasıl yani" dedirtmesi beni zorlayan yönleri arasındadır.Peki mitolojik bir hikaye en iyi şekilde nasıl anlatılabilir?Evet başlıkta bu soruyla ilgili bir ipucu var.GoW serisi akılda kalıcı olmayan mitolojiyi öyle anlatıyor ki,oyunu bitirdikten sonra rüyalarınızda kratos'u görmeye başlıyorsunuz.Ghost of Sparta ölmeden önce oynanaması gereken bir psp oyunu.Hatta şuan,şu saniye satılan her PSP'de GoW:Ghost of Sparta'nın bir etkisi var.Bu yazıyı okuyanlara sesleniyorum,eğer PSP'niz varsa,almayı düşünüyorsanız gerçekten ama gerçekten bu oyun için PSP alınır.Yukarıda gördüğünüz satırların içime sindiği söylenemez çünkü bu oyun öyle bu oyun ki anlatmaya,övmeye kelimeler yetersiz kalıyor.En iyisi siz bir PSP alın ve bu oyunu oynayın.Oynadıktan sonra sizde benim gibi boşluğun içine düşecek ve bir süre hiçbir oyundan zevk alamayacaksınız.Söylediğim gibi yazımda GoW:GoS'nın nasıl bir oyun olduğunu anlatacak kelime bulamıyorum demiştim.O zaman birde sayılar ile bunu deniyeyim. GoW:GoS a 9.9/10 veriyor,0.1 puanıda gelecekten duyduğum saygıya armağan ediyorum panpalar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder